dimarts, 9 d’octubre del 2012

Espais de contacte

Una cosa que no m'agradava gens quan era petita era aquesta frase dels meus professors: "Demà anirem al museu, farem una mica de cultura!" Quin horror!!! Un guia que està parlant d'art durant 3 hores! 

Em sentia com el nen cridant del quadre... ;-)

font

En canvi, ara sóc una mica més gran i he trobat uns museus que m'interessen molt. El meu museu preferit és el Museu Dalí a Figueres perquè hi ha coses interactives, innovadores i sorpreses per tot arreu. És justament aquest aspecte del museu que em fascina. També hi ha un "servei educatiu" pels classes. Durant les visites
"els racons del Teatre-Museu Dalí a Figueres i del Castell Gala Dalí a Púbol esdevenen espais de privilegi per a la descoberta de l’artista."

En general, depén de la perspectiva de cadascú. Si vols veure un museu com edifici gegant amb coses velles que no pots tocar, em sembla que no es una experiència interessant. Pero si intentas veure els museus com espais de contacte amb tipos d'art que et poden inspirar i on existeix el dret de dir què t'agrada i què no, poden ajudar-te a desenvolupar idees noves...


(torna al webquest, activitat 2)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada