dimarts, 9 d’octubre del 2012

Un estiu a Barcelona

font
Per a mi, la cultura és una cosa que no es pot definir fàcilment. En canvi, la pots sentir en tots els llocs del món. Jo per exemple vaig passar l'estiu a Barcelona. Vaig veure la Diada i la Festa de la Mercè que són dies molt importants per a Catalunya/Barcelona . Com que era la primera vegada que vaig quedar-me a Barcelona durant una durada més llarga, volia intentar veure les activitats de la perspectiva dels catalans i no com una turista. Per això, vaig fer preguntes a la gent i vaig participar en conferències i discussions que no són els llocs on es troba els estrangers. Totes aquestes persones, per a mi, són gestors culturals perquè expliquen els fets, la història etc. Potser que no és el seu treball ordinari, però durant aquests dies van ajudar-me a comprendre una mica més la cultura catalana. 
També hi ha organitzacions privades i publiques per a estrangers (estudiants, turistes...) que fan tours on expliquen coses molt bàsiques sobre per exemple la llengua (les dues llengües a Barcelona) i les tradicions i pots fer qualsevol pregunta...
Aquests tours son gaire científics, però són una manera divertida d'acercar-se dels costums d'un país...

(torna al webquest, activitat 1)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada